27 November 2014

Inspiraatiovinkki siivoukseen, ihanat tuoksusuihkeet: Mummi ja minä

Mummi ja minä - pesuaineperhe


Kun kuulin Mummi ja minä -tuotteista ja mitä kaikkia ihania tuoksuja heidän pesuaineissa on, en voinut vastustaa, vaan oli tilattava samoin tein pari purkkia. Minulta löytyy: käsipesu: mansikkamarenki ja siivoussuihke: polkkakarkki.


mummi ja minä, siivoussuihke, polkkakarkki, mansikkamarenki, käsipesuaine, mummi ja minä pesuaineperhe


Näistä tuoksuista todellakin saa inspiraatiota siivoukseen, joka ei varmasti monelle ole kaikista mieluisinta puuhaa. Nykyään on ihana puhdistaa esimerkiksi keittiön pintoja, kun suihkauttaa polkkakarkin tuoksuista siivoussuihketta. Keittiöön jää tämä valloittava tuoksu leijailemaan vielä toviksi. Tulee varmasti pestyä kädetkin tarpeeksi usein, kun tarjolla on esimerkiksi mansikkamarengin tuoksuista käsienpesuainetta. Muita tuoksuja ovat vielä herkullisilta kuulostavat lakritsipommi ja sitruunasooda. Mummi ja minä -tuotteista löytyy: astianpesuaineet, käsipesut, siivoussuihkeet ja yleispesuaineet. 


mummi ja minä, pesuaineet, mansikkamarenki, polkkakarkki, siivoussuihke, käsienpesuaine


Mummi ja Minä pesuaineet eivät sisällä zeoliittiä, fosfaattia, keinotekoisia väri-, hajuste- ja säilöntäaineita. Mummit eivät ärsytä herkkääkään ihoa ja siksi ne sopivat useimmille allergikoille. Tuotteet on valmistettu kasviperäisistä, uusiutuvista raaka-aineista, jotka hajoavat luontoon 100 %:sti. Yhtään Mummien raaka-ainetta ei ole testattu eläinkokeilla, ja myös vegaanit voivat niitä käyttää.
Tuotteet on valmistettu Suomessa.


Tiedot heidän sivuiltaan: Mummi ja minä Hyvinvoinnin tavaratalosta. Josta voit myös tilata postitse tuotteita kotiin.

Keneltä löytyy jo näitä tuoksuja ja tuotteita?


Translation: Tip. Mummi ja minä. Detergent family. Wonderful aroma.



No comments :

Post a Comment